söndag 8 januari 2017

7:e januari 2017

Älskar lov, julllov

Inga lärare ringer, inga läkare ringer!
Mobilen & telefonen är lugna från ringsignaler...

Bara mina vänner ringer...  Skönt & avslappnande...
De vanliga "skolveckor/arbetsveckorna" är stressande för mej, med alla samtal....alla saker jag måste ta tag i...alla möten... Usch för mitt "vardagliga liv"... I det ingår ständig stress, min hjärna & kropp tar aldrig/får aldrig någon rast då...

ALLT PÅGÅR HELA TIDEN...

Vet EN VECKA, på dessa snart 9år, som min hjärna & kropp tog riktig semester...
Det var VÅR VECKA I GREKLAND...

Det var en Underbar, Ljuvlig, Familjär, Lycklig, Solig, Glädjefylld, Avkopplande, Njutfylld, "Vara i nuet"vecka, slemlös, måbravecka UTAN ångest❤!!!!

Jag Skulle behöva många sådana veckor med min familj, för att "komma tillbaka" å få tillbaka min ork....
Hela familjen skulle behöva många veckor av kravlöst liv, med sol, bad och äta gott, och Njuta av livet..❤.

En fantastisk resa som vi fick möjlighet att göra, oförglömlig❤❤❤

En Dröm❤.

Detta jullovet har gått alldeles för fort...
Som alla lov gör..
Älskar att bara vara med min familj❤.

Idag har jag ridit, köpt ett nytt vintertäckte till hästen.

STÄDAT hela huset, tvättat... Städat ut julen... Huset är RENT!! känns bra!

Vi var bortbjudna till Emma & Johan m familj, men idag ringde Emma & kände sig dålig... Usch... Vi avbokade..

Vi bjöd istället hit Julia & Erik m familj på enkel tacokväll. Lugn & trevlig kväll som slutade i lagom tid.

Fix med disk och lite mera tvätt...

Kom först nu till sängs...

Är nöjd att huset är städat❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar