torsdag 12 januari 2017

Torsdag

Nu börjas det....

Alla magsjukor & influenser....

Lärare & skolsköterska har ringt idag...

Prinsen fick komma hem, eftersom både lärare & elever blivit sjuka.... Vi vågar inte riskera något... Skolan hade dåligt med lärare, därför kunde de inte isoleras....

I Sessans klass var det bättre...förutom att båda lärarna är sjuka...

Ingen vila idag...usch för stress & oro...

Juvelen kunde oxå gå idag...får se hur det blir imorgon för mina änglar...Prinsen kommer att vara hemma, det är redan överenskommet.

Hämtade min mamma, så att hon fick lite miljöombyte❤.

Åkte till stallet. En lugn & lite kortare tur på min vita springare❤Vi hade en ljuvlig tur❤

Prinsen hämtade Juvelen, vilket han tycker är så roligt.

Lugn em och försök till en stunds vila.

Maken & Erik tog en timmes promenad.

Efter kvällsmaten tog jag & Molly en joggingrunda på 5km i skogen!!! Det var underbart!!

Tvättning av kläder och upphängning.

Läste lite för Prinsen som läser En bok i serien "Spejarens lärling". Han är i bok 11 nu. Det är riktigt tjocka böcker på 400sidor/bok. Men Prinsen är en duktig läsare & fixar det lätt❤jag är så stolt över honom!! Ibland är jag med & läser något kapitel, så att vi kan samtala om böckerna och vad som händer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar