tisdag 31 januari 2017

Måndag 30 januari

Juvelen är hemma med mamma

Min energi är Noll...

Blev för mycket för mej i helgen... det visar sig även idag....tyvärr...jag blir så ledsen & besviken på att jag inte har ork....

Juvelens förskolepersonal ringer & meddelar att det går magsjuka/diareer...
Han blir hemma med mej några dagar, vilket han inte alls är ledsen för! Snarare tvärtom, han vill vara med mamma❤.

Denna dag blir sådär...Juvelen får vara hos mormor & morfar. Jag vilar/sover nästan hela dagen, förutom en timmes ridning i solen med min häst❤ underbart!

Sover igen... tar med de stora änglarna och åker & hämtar Juvelen.. han har haft mysigt❤.

Hem, lagar kvällsmat & sätter igång tvättmaskinen...
Energin är slut...vilar...

Tar en joggingtur i skogen, sent på kvällen... skönt, faktiskt...dusch och sover igen...

Bara borstat tänderna...nu sova för natten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar