måndag 9 januari 2017

Måndag 9:e januari 2017

Fullspäckat schema

Liten sovmorgon.

Till apoteket, hämta & beställa medicin..
Köpte present till Sessans vän(som har kalas ikväll).

Hämtade ett efterlängtat paket till mej själv! Älskar hudvård! Om marknaden skulle vara större & det skulle finnas arbete, skulle jag gärna läsa till hudterapeut.

Lunchfodrade hästarna.

En ridtur i skogen på min vita häst,som blev Otroligt smutsig & fick duscha vid hemkomst!

Lunch.

Tvätt & städ!

Bankärenden med maken, lägga om några lån & amortera mera!
Enligt banken ligger vi mycket bra till lånemässigt. Vid 65 års ålder vill banken att man endast har ett lånevärde på 50% av fastighetsvärdet, vi har redan nu endast lån på 54%... Så nu har vi endast 4% kvar att amortera på 25år❤.

Ne, men det känns bra, vi har alltid varit väldigt noga med att amortera så mycket vi kan!

Sessan gick på kalas till Gina!!

Maken & Erik gick på en timmes promenad.
Jag kokade tomtegröt.

En 40min promenad med Molly.

Ringde min moster i Polen❤Vi har inte talat på länge, så hon blev jätteglad❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar