måndag 30 januari 2017

Lördag & söndag

Mycket i stallet

Ridning på lördag morgon.
Hjälpte till med mockning & utfodring eftersom ägarna var bortresta.

På kvällen var vi bjudna på kalas till min syster som fyllde år❤.
Där blev vi länge!
Avlappnat & avspänt kan vi vara hos min syster & hennes släkt!
Synd att min makes släktingar är så konstiga & elaka... Drömmen hade varit att dom accepterade mej som jag är... Tyvärr blev så aldrig fallet...
Jag som är en sådan familje"älskare" tycker det är så underbart att ha all släkt nära! Önskar ens släkt var som "mitt stora grekiska bröllop"❤.

Återigen, påminns man om hur viktigt det är att vara bland människor som älskar oss, Just precis som den man är❤.

Söndagen, gick jag upp i ottan & åkte till stallet. Utfodrade, släppte ut hästarna & mockade..

Att både lör & sön blev utan lunchvila för mej...
Visade sig idag...då jag sovit i stort sett hela dagen...

Att vara social är oxå påfrestande... även fast jag tycker att det är så trevligt...tar det så otroligt mycket energi ifrån mej...

Ett par sovdagar blir det nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar