onsdag 11 januari 2017

Onsdag 11 januari

Alla änglarna till skola/förskola

Vilken lycka att alla idag kunde gå till sin skola/förskola... Det betyder att alla är friska i skolorna!!!
För andra är detta fullt normalt...efter jullovet börjar man arbeta/gå i skolan/förskolan igen...
Men så är det inte i vår familj...

Läraren ringde redan för två dagar sedan & kollade av läget mm... Hur gör vi med det, hur löser vi detta, hur tänker ni ang det här.... Mycket att hela tiden ha i huvudet för mej. Det är jag som har allt i mitt huvud... Stor stress... Mycket oro, något som hela tiden pågår i min hjärna, som inte ens jag tänker & förstår....
Alltså...hur påfrestande det är för mej...

En del människor förstår INTE ALLS.... Men de människorna kallar jag naiva & oerfarna... Dom människorna som inte har en gnutta förståelse för oss, dom har aldrig varit med om något i sina liv... Stackars dom.... Eller va underbart för dom att kunna leva så...

Jag är rik i mitt liv, fast med Otroligt mycket kämpande..

Jag har fått tre fantastiska änglar som betyder ALLT för mej!❤❤❤
Mina änglar berikar mej varje dag❤
Utan mina änglar vore jag INGEN!

Innan vår dotter blev sjuk, var jag oxå väldigt naiv...
Trodde tex inte att någon var elak...
Avundsjuka & skitsnack trodde jag bara fanns bland tonåringar...
Trodde aldrig att det fanns oempatiska människor...
Jag trodde dom som inte arbetade, va lata...

Nu VET JAG...va fel man har...
Nu är jag inte fördömande...
Alla har sin livs"ryggsäck".

Jag tror att vi "blir tilldelade några kort i livet"...sedan är det upp till oss hur vi handskas, med våra kort/vårt liv.

Försök att göra det bästa att ditt liv, du har bara ett❤umgås tex bara med människor som du tycker om att umgås med. Strunta i dom andra.

Idag har Cantadou triangelmärkts, så han var länge hos veterinären idag...men duktig och snäll som vanligt!!!! Ingen ridning... Bara klappat & GOSAT❤.

Storm idag!! Inne dag.

Jag har vilat.

Varit på apoteket.

Tagit ner alla advent ljusstakar... Nu får våren komma.

Ätit lunch hos mormor.

Vilat.

Hämtat maken på jobbet.

Kvällspromenad med Molly i regn & blåst, men skönt ändå.. Molly vägrar gå ut i regn...men idag har hon varit inne hela dagen, så ikväll gick hon med ut.

Tände i braskaminen, så hon la sig framför den och värmde sig efter promenaden❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar