fredag 21 november 2014

Fredag!!! ❤️Familjetid

Äntligen Helg❤️

Fast här tar både jag & Prinsen Kan Jang.. Kanske inte det bästa... Men ändå. 

Dax för klippning igen. Idag är det Juvelens dag❤️. Inte lätt att klippa honom, han som aldrig sitter stilla...❤️
Men han blev sockersöt ändå❤️

Sedan gick vi till mataffären & köpte färska revben, som jag sedan gjorde egen marinad till. (Min vän Anna hjälpte förstås till med receptet på marinaden) Tack Anna❤️. 
Imorgon återstår det att se hur smarriga de blev. 

Efter skolan skjutsade jag Sessan till en vän, Felicia.  De lekte några timmar. 

När jag hämtade henne hade jag med ridkläderna till henne. Iväg till hästen. Idag visade Sessan allt hon kunde + lite till. De stora tjejerna var där med sina hästar & Sessan ville visa att hon kunde lika mycket❤️. Hon fick mycket beröm även av Majli, stallägarens mamma!! Sessan sa när vi åkte hem i bilen att hon blev Rörd av all beröm❤️❤️

Idag red Sessan barbacka & klarade det galant!! Mörkret kom fort eftersom vi var sena, men ridningen var perfekt!! 

Väl hemma, stack vi iväg till mormor för att göra henne sällskap. (Morfar är på sjukhuset, han opereras för prostatan)

Vi köpte med oss pizza. Mormor bjöd sedan på glass. Hem & läggning av Juvelen❤️. De stora änglarna pysslade. Å de gjorde en underbar stjärna!!❤️
Jag blev jättestolt!! Den hängdes genast upp i fönstret. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar