lördag 22 november 2014

Lördag

Julkort, häst & Misslyckad Fudge. 

Skulle idag ut & äta med några tjejkompisar, men inser under natten & på morgonen att det inte kommer att gå pga min förkyldning. 
Jag avbokar... 

Istället sticker vi iväg direkt efter frukosten. Två tomtar & en Lucia hoppar ur bilen & in i stallet in i höet. 
Det blir väldigt fin stämning & såklart fina bilder på våra änglar. 

Hem. 

Sedan tar jag & Sessan på oss ridkläderna & åker till stallet igen 

Prinsen❤️leker med Elliot. 

Juvelen & maken kommer till stallet. 

Solen skiner☀️☀️

Sessan får sällskap idag av Julia & Adora som rider med oss. Då visar Sessan hur duktig hon är på att rida. Tjejerna travar iväg själva med hästarna❤️. 

Hemma igen får kaninerna komma ut. 

Mina Revben blir supergoda. Jag blir helnöjd! 

Jag försöker mej på att koka Fudge, men misslyckas & det blir stenhårt knäck istället.. 

Förkyldningen håller i sig hela dagen. Gör mej trött.. Vilar en stund. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar