lördag 29 november 2014

Lördag-Min Födelsedag❤️

Denna Fantastiska Dag❤️❤️❤️❤️❤️!! 

Jag vaknade tidigt & kunde till slut inte vänta på familjen.. Utan gick upp & började plocka fram frukost & satte på kaffet. Sedan gick jag upp & la mej igen❤️. 

Då kom familjen & sjöng för mej!! Min BÄSTA familj!!! 

Sedan åt vi frukost. 

Gratulationerna öste in!! Jag fick sms, telefonsamtal & gratulationer via Facebook! Underbart att jag är så uppskattad & har så underbara vänner runt mej, som bryr sig så mycket & tycker om mej!! Det värmer så otroligt mycket i mitt hjärta!!

Det är så viktigt att omge sig av Äkta & riktiga vänner & släkt. 
Ärliga människor❤️

Jag vill även här TACKA Alla Mina Underbara släktingar & vänner för allt stöd & all uppvaktning ni ger mej/oss❤️

Iväg till stallet❤️Sessan tog en ridtur. Då ringde min pappa & berättade att min mamma fått en Stroke.. Den tredje sedan i somras.. Inte den bästa presenten.. Men hon kom in i tid, & allt hade trots allt gått bra..

Väl hemma igen kom min kära vän Anna med Hilda & sjöng för mej! En snabbfika med dom innan förberedelserna för kalaset börjar. 

Jag bjöd på mat, kakor, bullar & tårta! Det mesta var hembakt!! Mums! 

Min underbara familj överraskade mej med ytterligare ett paket, Ett Stort!! En Robotdammsugare!!! Wow!!! Underbart!!! Jag blev såå glad!! Nu slipper jag dammsuga två gånger varje dag!!

Tusen Tack!! 


Denna vackra klänning fick jag av Anna❤️


Vi fuskade & tände första Ljuset idag❤️
Skönsång för mej!!
Min Robot!!!
Anna & Hilda firar mej❤️❤️l

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar