lördag 29 november 2014

Fredag-studiedag

Änglarna har studiedag❤️

Så vi tar sovmorgon.❤️

Sessan ska på kalas❤️

Medans Sessan är på kalas, åker jag & grabbarna till Willys & handlar inför mitt kalas! Dom är så snälla  lätta att ha med! 

Tänk.. Vad lätt man har det OM man har friska barn... Bara att ta med överallt..

Min Sessa kan ju inte följa med på några offentliga platser pga smittorisken... Såå fruktansvärt... 

Skönt att hon kunde vara med på kalas idag❤️❤️! Världens vackraste❤️❤️!! 

Vi köpte även blommor till lite bordsdekoration, som till slut blev fin. 

Prinsen har nu avslutar streetdance & jag tyckte det var skönt att slippa köra ikväll. 

Grannarna, Pernilla & Marcus kom över med en present på kvällen!! Jättekul!! 
Vi bjöd på Hjortronglögg som jag köpt på Willys. Den var helt okej. 

Vi satt & pratade några timmar!! 

En bra dag❤️❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar