tisdag 25 november 2014

Måndag

Biblioteket & bakning. 

Jag vaknar med halsont & är väldigt förkyld....

Jag & Juvelen lämnar tillbaka massa böcker som de stora änglarna läst ut. 

Sedan köpte vi ett nytt cykeldäck till Prinsens cykel som gått sönder.. 

In på Coop & handlade grönsaker & frukt till vår Råsaftcentrifug. 

Lunchen tar vid med från Mc Donalds.

Väl hemma sätter vi igång med bakning. 
Bullar & Knäck. Hoppas att detta får vara ifred tills på lördag❤️! 

De stora änglarna leker med kompisar. Sessan är hos Alicia & Prinsen & Henrik är här. 
Jag har fullt upp med bakning & Juvelen. 

Trött blir jag när kvällsmaten är lagad bås medans den gör sig själv det sista, lägger jag mej & vilar. 

Kvällsmat & badning & dusch. 

Vi provar att dricka nyttigt. Broccoli, spenat, selleri & ingefära + en bit vitkål. Smakar okej, & känns väldigt nyttigt & BR för kroppen❤️. Imorgon blir det en annan juice❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar