torsdag 20 november 2014

Torsdag

Lunchdate med maken, Förkyldning

Dagens bästa stund idag var när jag fick luncha med min man❤️. Vi hade så mysigt❤️Längesedan vi kunde tala så mycket med varandra. 

Kände av min hals otroligt mycket inatt & idag.. Det blev en sväng till Apoteket efter lunchen. Strepsil & Kan Jang. Hoppas att detta hjälper mej nu!!! Både Prinsen & Juvelen börjar hosta & snora...

Vi får inte smitta Sessan...

Fyra barn kom hem från skolan. Full rulle hela dagen. Mellis & lek. 
Sedan fika med bl.a. Bullar & Prinsens muffins. ❤️

En snabb visit hos min vän Anna, provade ett läppstift & visade min nya ansiktskräm. Detta skall vara en superduper kräm. Håller tummarna & inväntar mirakel, hihii! 

Min vän Tina & hennes barn kom en kort visit på kvällen.Mycket trevligt!!❤️ 
 
Mellis idag, varmkorv med korv. 
Läxläsning mee Prinsen

Fika❤️

Min nya mirakelkräm❤️❤️
Den absolut bästa kroppstvål! Luktar ljuvligt & är sååå dryg. Ett måste i duschen. 
Kvällsrutinen med läsning är underbar. Jag har fått väldigt mycket beröm av änglarnas lärare. Det märks i skolan att våra barn läser mycket❤️
Underbart med den feedbacken!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar