torsdag 27 november 2014

Torsdag-långhelg❤️

Fullt upp på schemat idag. 

Juvelen blev hemma med mej idag. Jag vill inte skicka honom till förskolan, så att han blir magsjuk.. 

Han fick istället följa med mej & Pernilla & träna. & som vanligt var han supersnäll❤️. 

Sedan åkte vi & köpte en Julblomma till Sessans lärare, som är så fantastisk❤️  Hon är så förstående & är full av omtanke för oss & vår situation. Jag är så trygg när Sessan är i skolan❤️. Så detta ville jag uppmuntra. 

Köpte även en fin amaryllis till vårt hem. Det var två knoppar från början.. Men efter att Juvelen tittat på den, var det bara en knopp kvar....❤️

Jag bakade lite & gjorde sista Julpyntet innan helgens Första Advent❤️. 

Prinsen ville hjälpa till i huset & städade i tvättstugan. Han är mycket duktig & hjälpsam. Utan att be om något för att han har hjälp till❤️. 

En långpromenad på kvällen med ett samtal till Emma(Malvas mamma). 

Talade även med Albins mamma, Eva.. Livet är fruktansvärt tufft ibland... 

Är så Lycklig att jag har mina änglar & min man & att vi är tillsammans.. För det är det enda som är viktigt❤️. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar