torsdag 18 augusti 2016

Onsdag

Juvelen har feber...

Igårkväll visade det sig att Juvelen hade feber... Hög feber.. Sovit lite dåligt inatt pga,det....

Iväg till frisören med Prinsen som from nu bestämmer själv hur hans frisyr ska se ut... Innan sommaren skulle han inte klippa sig alls & ha långt hår...
Nu... Skulle han absolut till frisören och ha rakat på sidorna & långt uppe på huvudet... Haha, det ändrar sig snabbt❤.

Prinsen är en mycket go & mysig kille som är väldigt snäll & mjuk❤.
Han börjar bli stor... Skönt att vi har en sådan nära relation som vi har❤!!

Vid kl 16 idag tog jag med mig Julia & Rasmus och provred en häst!!! Cantadou heter hästen!!! Å VILKEN HÄST❤!

MAGISK!!!

Jag har länge letat efter en fodervärdshäst- här ÄR han!!!

Underbar i all hantering & ridning❤
Det var Kärlek direkt❤!!

Det Bästa är att Jättemånga har hört av sig och vill ha honom!!! Men dom valde MEJ!!! Av Alla... Så valdes JAG!!

När jag provred honom, sa ägaren att hon kunde se att han trivdes med mej❤Att hon sett hur han inte trivdes med vissa ryttare... Men med mej, så mådde han bra!!! ❤❤❤❤

Nu ligger "bollen" hos mej. Vill jag ha honom, så är han min❤!! I think soo❤

En lyckodag för mej och även min Sessa som kommer att rida honom❤!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar