tisdag 2 augusti 2016

Tisdag 2 augusti

Ännu en fartfylld dag

Jag börjar känna mej trött...

De första veckorna på sommarlovet var jag otroligt trött & hade mycket ångest...

Nu har jag haft några mycket bra veckor❤...
Då har jag "kört på"... Träffat vänner,hittat på massor med saker... Utan att vilat eller känt av kroppens signaler ...

Nu kommer hur mycket trötthet som helst... Sååå tråkigt...

Till frukost fixade jag nybakta frallor till mina änglar❤.(bakade)

Iväg till frisören med Juvelen❤Han blev som Alltid ännu sötare & finare❤❤.

Iväg till stallet med familjen,alla utom Prinsen❤.
Juvelen provade hästryggen.

Sedan tog jag & Molly en springtur i skogen. Skönt att komma ut. Jag har känt av mina benhinnor efter dagen på Gekås, så ikväll var första gången jag sprang sedan dess. Hoppas nu att jag kan fortsätta springa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar