söndag 28 augusti 2016

Söndag

Hästar & kalas

Uppe med tuppen före hela familjen.
Kl 08:00 var jag & Julia i stallet och lånade en transport som vi åkte och hämtade hennes häst i!❤

Hem hit med hennes häst och sedan en Underbar, ljuvlig morgon ridtur med dessa hästar! Bästa sättet att börja en morgon på. Medans min familj sov❤.

Hann precis hem innan regnet och in i duschen för att sen åka på kalas till Alice som fyllt 9år!!❤
Vi fick god mat och tårta❤

Tyvärr, så är jag väldigt trött, då jag inte sovit särskilt bra sedan de tuffa beskeden ifrån Östra sjukhuset....

Men alltid mysigt att träffa familjen och gå på kalas❤.

Jag, Prinsen & Sessan tog oss iväg till stallet för att ta in och borsta & mysa med Cantadou och Yoshi.❤ Dom är så fina!

Underbart att avsluta denna dag i stallet❤där vi mår som bäst❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar