torsdag 11 augusti 2016

Torsdag 11augusti

Ganska apatisk idag..

Detta  läkarsamtal som jag fick förra fredagen har fortfarande inte släppt mina tankar & kropp...

Igår sade läkaren Per att det kunde innebära många saker .. Ev en konsekvens av Sessans grund sjukdom... Men han vet inte...
Det överlåter han till expertisen i Toronto... Sa han....

Men jag grubblar... Känns som för varje jobbigt besked vi får, tar det längre & längre tid att "komma tillbaka"... Att må bra/okej igen....
Den "där stegen" som jag försöker klättra upp för.. Är tung nu...Känns som man ramlade ner 10 steg...fast jag bara var på tredje steget...Alltså är jag på minus nu...

Tufft... Huvudvärk mm har präglat hela min vecka... Idag har jag varit helt utan energi.. Inte ens orkat laga mat idag...
Idag blev det smörgås till lunch...

Tur var att det var nybakt imorses iallafall...

Min fina vän & granne Julia har ordnat en sida till min Sessa...på fb #fuckwgbästairma där hon samlar in pengar till en ev resa som Sessan önskar Såå....

Visst finns det Änglar❤

Vi i vår Familj är otroligt Lyckligt lottade som har så fina vänner runt om oss som stöttar oss❤och mina föräldrar & min syster med familj❤Utan ER vore vi inget❤.

Just precis denna veckan har jag varit så "nere" å känt mej ledsen.... Å eftersom min make oxå är ledsen är det ibland skönt att veta att jag har er mina fina vänner❤som kan stötta oss båda❤.

Jag hoppas innerligt att min ork snart är tillbaka.

Fick ett läkarsamtal idag om när vi ska in på Östra/Drottning Silvias sjukhus... Det blir snart... Skönt att få veta mer...

Bakade frallor till mina änglar idag till frukost.
Tog Molly på en löptur i skogen, skönt att ändå röra på sig. Det är bra för ångesten!

Sessan önskade att vi skulle åka & mysa med Yoshi oxå, så det gjorde vi. Vi släppte in honom och gav kvällsmat❤. Även bostning & mys hann vi med. Ikväll blev hästarna terapihästar❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar