tisdag 23 augusti 2016

Tisdag

Myspys med bästa Tina

Iväg till ögondoktorn med Juvelen efterkoll på ögat efter kollitionen med Prinsen på studsmattan! Allt bra, han har förmodligen fått en "hjärnskakning" fast i ögat... Går över av sig själv efter nån vecka...

Jag & Tina går milen med min Molly & hennes "lånehund" Dante. Så mysigt och perfekt väder!!!!

Lite fika efter det och några timmars "snack"!!!!! Så Underbart att få prata av sig med Tinis❤Hon är guld värd!!!!

De stora Änglarna kommer hem, Iväg med Prinsen till tandläkaren! Inga hål, som tur är!! Han sköter sina tänder.

På em ringer ägarna av hästen Cantadou som jag provridit två gånger och fastnat såå för!!!!! Jag FÅR  vara Fodervärd åt honom!!!!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Mitt hjärta spricker av Glädje!!!!!

Denna glädje att se fram emot som ÄR positiv!!!! Såhär Lycklig var jag senast för 5 år sedan när Juvelen föddes!!!!!

I all denna ORO & ångest som finns just nu i min/våra kroppar, kan jag nu se Glädjen!!❤
Även min självkänsla steg...Att av Alla som ville ha Cantadou, Så Valde Dom Mej....❤Obeskrivlig känsla... Något som man längtar efter sedan barnsben....

EN EGEN HÄST!!!!
MIN HÄST!!!

MIN HÄST... Wow!!!!

Kvällsgrillning hos grannarna Julia & Erik.
Det är Tack vare Julia som jag "fick"  hästen... Hon kände till dom & var med vid första provridningen!!!!

Ett Stort Tack Julia❤!!! Inga ord är tillräckliga...❤du betyder mycket för mej

(Igår red jag för andra gången!!)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar