måndag 15 augusti 2016

Söndag 14 augusti

Ljuvliga sommardag

Vaknade på morgonen & solen värmer!!! Underbart!!! Det blir en stund i solstolen efter en igångsatt tvättmaskin, kaffet puttrar.

Klipper ner (JASklipper) äppleträdet! Det växer nått enormt...

Jag & maken talar fortfarande om en familjeresa... Vi är så oroliga & nervösa.. Får se hur det blir...

Sessans fb-sida får en del bidrag vilket är så ofattbart!!! Vi är så enormt TACKSAMMA för dessa Änglar!!❤❤❤❤❤

Mormor & morfar kommer & vi blir inbjudna till Julia & Erik på kaffe.

Jag & Sessan cyklar till stallet & en kvällstur på vårt område med en pigg häst❤.

Glömde Tacka min faster Viola & kusin Carina! Carina kom hit igår precis när vi skulle till kräftskivan... Då fick jag en stor blomma Bollkryss & massor med kakor från Göteborgskex❤.
Min älskade släkt vet vad jag tycker OM❤. Dom är så otroligt fina i sina hjärtan❤!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar