onsdag 31 augusti 2016

Onsdag 31 augusti

En bra dag

Juvelen fick bli hemma med mej idag & resten av veckan... Eftersom en förälder till ett barn på hans avd har magsjuka, men väljer att ändå skicka sitt barn....

Det vågar vi INTE utsätta oss för....

Mormor kommer på morgonen❤.
Jag tar en promenad med Molly❤.

Sedan åker jag till stallet & rider❤.
En ljuvlig ridtur på sagohästen.
Mockar även lite i hagen.

Hem & äter lunch.
En kopp kaffe.
Juvelen leker med Elton & Tyra utomhus.

Jag vilar/slumrar en stund.

Jag & Juvelen kör hem mormor & åker och handlar jeans till honom och Prinsen. Båda växer!❤

Kvällsmat.

Nu vill både Sessan & Prinsen åka till stallet.❤
Sessan rider på Yoshi och Prinsen skrittar i paddocken på Cantadou! Först går jag bredvid och håller i Cantadou, men efter en stund får han prova själv!
Prinsen fixar det galant och hans självförtroende ökar❤!!
Mycket roligt tycker han❤.

Så underbart att vi Alla i Familjen kan njuta av vår häst,så även min käre make❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar