onsdag 22 augusti 2012

Handla mat, lunch hos mor, Blåbärspaj

Stressigt på morgonen..

Sen iväg med de små till lilla mamma, så att jag kunde åka & handla! Stress..
Hem, in med alla varor i kylskåpet.
Sen kände jag att det behövdes städas, trots.. Mina 3 dammsugningar dagen innan(gör det 3ggr/dag).

Å när man var själv utan barn, så hann jag städa på båda våningarna+ toaletten på nedre plan!!!!! Slängde även in en tvätt!!!! Hann massor på 1 timme. Grejade även i trädgården!!

Sen tillbaka till mamma, köpte GODIS, hämtade änglarna. Vi lunchade även hos mina föräldrar.

Väl hemma igen, kom Gustav hem fr skolan. En kompis var även med, så jag bakade en paj.
Olof har varit trött idag, så han sov länge idag. Tydligen ansträngande att Gå, hihihihiiiiii!!

På kvällen gick jag min promenad, Sessan cyklade med, å vi hade en Jättemysig pratstund!!! Sessan sa att hon tyckte att det var så mysigt att få vara själv med mej. Å jag njuter av att vara med henne!!

Nu sover mina fina Änglar,
Jag kollar på Robinsson & sen Dallas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar