torsdag 9 augusti 2012

Myst med syster & mor!

Upp tidigt med Juvelen, sen väckte vi Gustav som skulle på simskolan. Idag följde Kusin Nils med, vilket var väldigt roligt. Gustav kom hem Stolt & visade upp sitt första simmärke- Baddaren!!!! Stolt Mammis oxå!!!!

Sen gräsklippningen, solning i 5 min, eftersom solen lyste!!
Sen mata Juvelen som var trött & hungrig, Medans Martin åkte lite inlines
När han kom hem, gick jag & min syster ut en promenad i skogen. Vi pratade å hade så mysigt!!!

Väl hemma hade vår mor kommit på besök, hon hade med sig fika!!!!
Så bi lunchade Alla å fikade sen!!

Hela dagen spenderade vi ute, för det har varit en underbart fin dag!!!! Kusinerna har lekt, å vi vuxna har fått prata!!!
När dom sen åkte hem, kom grannbarnen, så leken fortsatte ända till 19:30!!!
Då var det dax att avsluta å äta kvällsmat.
Nu tar jag min kvällspromenix, om en stund är det Martins tur att åka inlines med grannen!!

En fantastisk dag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar