torsdag 2 augusti 2012

Simskola, två promenader & städ, Godis!!!

Idag gick hela familjen upp tidigt, Gustavs simskola är tidigt, & idag ville vi alla se & vara med där.
Allt går i rasande fart, så idag tredje dagen simmade barnen med riktiga bentag!! Wow, jag är imponerad!!!!!

Till & med Sessan kunde få se brorsan simma!!! Hon fick stå en lång bit ifrån pga smittorisken, med det var väldigt liiite barn där så tidigt, vilket var positivt för oss/henne!!!! Hon var sååå nöjd över att ha varit där & sett Gustav!!!!

Lunch, å sen en promenix i skogen, men det var alldeles Föör mycket mygg.. Så det blev endast en snabb promenad.
Sen en sväng till stan & köpte nya gympaskor till Gustav, son han ska ha på skolgympan...dom andra har blivit för små.. Dom växer ju så över sommaren. Om endast tre veckor börjar han 1:an!!!!

Senare fick det bli en promenad runt området- betydligt skönare, det fläktade lite lagom, så promenaden blev underbar!!!!!

Även lite gräsklippning.


Tänker mycket idag på Min mosters man, Gunnar som har KOL... Han är väldigt dålig just nu.... Våra tankar går till dom & mina kusiner...

Ikväll är min man ute & äter med några grabbar, så jag & änglarna myser, å har tagit några Nonstop!!!! Vår favvogodis!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar