torsdag 30 augusti 2012

Hästarna!!!! Glossy Boxen!!!

Godmorgon!!

Morgonen var lugn idag.
Gustav till skolan.

Jag & Sessan ringde mormor, som fick följa med till hästarna! Sessan tjatade hela morgonen att vi skulle skynda oss till hennes häst!!! Mormor skulle självklart med tyckte Sessan. Klart hon måste se "min" häst,:-).

Vi myste, gosade med Amadeus & Busan. Vi hade även idag med oss goda morötter!!! Många kramar blev det!!! Lycka!!!!!

Efter detta var det dax för mej att hämta ett paket med ansiktskrämer till mej, som jag beställt. Man måste ju försöka hålla sig fräsch;-).
Olof blev trött av allt bilåkande, så han tog sig en tupplur.
Idag har han varit sig själv igen, ingen feber, så idag har det inte varit lugnt..!!:-)

Med posten idag kom Äntligen Min Glossy Box!!!!! Som jag har väntat!!!
Å, vilka bra grejer!!! Verkligen bra kvalité!!! Jag provade det ena läppstiftet, å det satt mycket bra!! Har inte varit med om att läppstift suttit så bra tidigare!!!
Även bodylotion från Weleda, var super!! Luktade friskt & var mycket fin.
Tyckte faktiskt att alla fem produkterna var bra!! Ser redan fram emot nästa månad med spänning!!

Ingen promenad idag...:-/ vilket känns konstigt....:-/. Så nu lite fix inför imorgon, sen sova!!!

En händelserik Dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar