torsdag 23 augusti 2012

Sjukhus, vaccination, tandläkaren

Fullt upp!!!!

Frukost till alla Änglar, skicka Gustav till skolan.

Sen göra oordning oss andra, för att åka & köpa Mc Donalds Mat & sen åka till sjukhuset för sedvanliga prover!
Sessan var jätteduktig!!

Olof fick sin andra Vattkopps vaccin. Å han var sååå duktig han oxå! Han sa inte ett "pip". Så nu kan han få börja följa med mej till stan & på mer "riskfyllda" promenader!!:-) härligt!!

Sessan fick måla lite gipsfigurer med den fantastiska lekterapi personalen, som vi nu efter så många År, känner väl!!!!!

Sen iväg till Tandläkaren(spec tandvård)
Sessan hade några lösa tänder, så det blev fotografering av tänderna, vilket visade att "tandfeen" kommer att hälsa på Sessan ofta nu framöver enl. Tandläkaren. Många av Sessan tänder är på G!!! Hon är en Tidig tjej, vad det gäller att tappa tänder!!!

Sen hem, men även förbi min favvo affär, som ni vet;-) PoP!! Blev några plagg där!!! Både Rea & ordinarie.

Väl hemma hade min kära mamma gjort världens godaste Kycklingfileerr. Vi åt Alla med god aptit!!

Jag & Mammis tog en promenad- jag följde henne hem.

Nu fix & trix, sen Robinsson för min del!!
Soo Long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar