onsdag 29 augusti 2012

Trött Mammis.... Sjukhuset idag+ överraskning

Trött idag efter en natt med lite sömn...Olof höll oss vaken med son feber..

Upp tidigt & skicka Gustav till skolan. Sen iväg till sjukhuset!
Prover & träffa Bästa läkaren!!!
Sessan var duktig!!

Mc Donalds på hemvägen, sen en överraskning till Sessan!!!!

(Min vän Sofie har skaffat hästar)
Sessan älskar hästar, så vi åkte hem till hästarna!!! Vi hade med oss morötter.
Vi gossade med en av dom, den andre var lite blyg. Åååå Sessan var överlycklig, å sa att vi skulle låtsad att den mysiga hästen var hennes!!! Så jag lovade det !!

Nu har Sessan en häst!!

Hon säger hela tiden att vi ska åka till hästarna, så jag har lovat att vi åker dit imorgon igen;-):-). Hon blir hästtjej som mamma!!!

Väl hemma igen kom Gustav hem med din kompis!! Mellis.

Martin stack ut på en promenix.
Olof blev gnällig, kollade febern..38 grader...:-/.

Sen gick jag på manikyr.. Fixade naglarna, blev jättenöjd!!!! Jättekul att unna sig lite.

Kvällsmat, lasange, som gjorde sig i ugnen, så jag & Olof tog en snabb promenad denna underbara sommarkväll, kanske den sista. Man får passa på!!

Nu nattning, sen Robinsson & Dallad!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar