söndag 26 augusti 2012

Söndag, med städ & Fix

Fullt upp idag..

Martin åkte till akuten direkt på morgonen, för han ramlade ner från en stege igår...
Han kom hem några timmar senare med en fraktur på armen... Tur att det inte var värre...

Jag målade lite dörrfoder, min mamma kom förbi, så vi åt lite lunch.
En snabb "sväng" ut i solen!!! Älskar solen!!!
Efter lunchen strax Gustav iväg til en kompis. Sessan gick till Elin, & jag satte igång att städa!!
Hela sommarn har jag dammsugit ca 4 ggr/dag..:-/ kanske blir bättre imorgon å framöver. Imorgon kommer Sessans fröknar, & Gustav ska till skolan.
Jag & Olof tänkte ta oss en promenad.

Följde mamma hem & hämtade sen hem Gustav.
Gjorde uppskattade Goda Våfflor till kvällsmat.
Läggning med Änglarna, sen Städ igen...:-/. Men man får otroligt mycket gjort när de lagt sig!! " kastade" även in en tvätt, ska vänta tills den är klar, sen är jag nöjd med dagens Arbete!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar