tisdag 21 augusti 2012

Inte en stilla stund:-)

En trött Mammis idag....
Skicka iväg Gustav till skolan, ge Olof gröt, väcka Sessan, som oxå var trött..

Olof, han går nu obehindrat, vilket betyder att jag inte kan släppa honom ens en sekund.. På morgonen idag klättrade han upp i soffan & bara på ett ögonblick höll han på att ramla av....

Sessan provade att ha ett hårspänne i luggen idag, vilket var viktigt att ta kort på;-).

Min kära mor kom förbi idag, så jag kunde åka & köpa en Ny "bästa kompis" dammsugare... Behöver en på varje plan... Har tröttnat på att släpa den upp & ner i trappan...
Så idag var det riktigt roligt att städa!!! Hahahaha!!;-)

Gustav har lekt med två vänner idag, som följde med direkt efter skolan. Vid 17:00 var det fotbollsträning för Boysen, så Martin åkte dit med dom.

Sessan har varit med sin vän Elin idag, dom har lekt jättebra ihop.

Nu på kvällen har jag gått min Skogspromenad-Skönt att få energi & ladda batterierna!!! Underbart att det fortfarande är ljust ute!!!!

Nu blir det Dallas för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar