söndag 19 augusti 2012

Morgonpromenad & Kört Fyrhjuling.

Började denna fina dag med att gå upp 06, för att Juvelen Olof vaknade.. Det blev frukost & mycket kaffe.
Sen åkte löparkläderna på, men då vaknade även Sessan, som Absolut skulle följa med ut, så det blev en långpromenad med de minsta Änglarna.
Vi hade en mycket trevlig timme tillsammans denna tidiga morgon. Vi träffade nämligen vår gamle granne & hans hund. Många kramar blev det!!!!
Å vi har blivit inbjudna till dom eftersom Sessan förklarade hur mycket hon saknade dom, så gulligt!!

Väl hemma, blev det att väcka de två sovande killarna. Frukost för dom & lite fix. Jag målade dörrfodren igen... Många strykningar.. Inte färdig än...

Sen åkte vi till våra vänner Annika & Mathias & deras tre barn!! Där blev vi bjuda på Norrländsk mat- Jättesmaskigt!!! Wow, gott!!
Mycket prat förstås, å barnen lekte jättefint tillsammans. Juvelen sov gott i sin vagn.

Sen visade dom oss sin 4-hjuling...jag blev jätteglad å ville köra direkt!!!!
Gustav åkte med Mathias, sen ville Sessan åka, men bara med Mamma, så jag fick glädjande köra med min Sessa, ååååååå, så skojigt det vaaar !!!
Sen fick jag även åka med Gustav, men då körde han helt själv, styrde å gasade!!!! Jättekul!!!! Sen fick även Juvelen åka med Martin, såg ej detta..

Nu på em/kvällen har jag klippt gräset & klippt en häck. Städat, har jag oxå hunnit & slängt in en tvätt & hängt upp...

Mycket man hinner....

Imorgon är ingen vanlig dag, för imorgon börjar min Gustav 1:an!!!! Vilken stor pojk han har blivit..
Så imorgon blir det Nya kläder & följa med till skolan. Spännande!!!!

My dax att nana kudden, med både stora & lilla sonen bredvid mej. Den stora hade svårt att somna... Både spännande imorgon+ att vi har ställt om dygnet, efter 10 veckors Sommarlov!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar