fredag 5 oktober 2012

Äntligen fredag!!

Lite trötta idag, men det är ju fredag:-).
Vi skickar Gustav till skolan, å myser sedan.
En sväng med dammsugaren..

Sen kom en man & fixade persiennerna i de storas rum, för dom är trasiga..
Under tiden tar vi lite fruktstund, med grannens goda vindruvor & päron! Smakar gott!





Vi tog en tur med bilen till värmeverket & slängde Björklöven från igår.
Sedan åkte vi till godisaffären & köpte kvällens godis!!!

Tur att man har en bra granne, så jag kunde få en Sempers barnmats burk.. Mina var slut.. Å Olof var så trött.. Å lunchen var inte färdig, då är det bra med goda grannar!

Putsa några fönster behövdes idag, en klok vän sa till mej att man kan putsa ett fönster varje dag, så är det gjort till 1 november, haha, det nappade jag på;-).
Solen skiner, så jag hängde ut tvätten, hoppas att den torkar.

Gustav kom hem med en vän. Goa skratt hörs från dom, å det glädjer mitt hjärta!

Nu börjar fredagsmyset som börjar med god kyckling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar