onsdag 31 oktober 2012

Onsdag-å Halloween

Olof & jag är uppe. Han leker med sin favvohund. Sedan kommer Gustav & myser med lillebror! & Irma!!

Sen fortsätter morgonen med att jag får dammsuga(brukar starta dagen med det)

Gustav går till en kompis. Kommer hem, en kompis kommer! Jag städar..

Mormor kommer, så jag tar min Skogspromenad.
Apoteket.

Min Kära älskade Glossybox kom idag!!! Som jag har väntat!!!! Å jag blev lika Nöjd som alltid!!! Nu har jag massor med Nya grejor att testa!! I love Glossy!!!

Nu ut med Änglarna i friska luften!

Gustavs vän kommer, så vi bjuder på Hallon&blåbärs paj. Smaskens!!

Nu målas det Hallowenteckningar för fullt!!

Två läskiga "gubbar" kommer. Olof tycker att det verkar kul att klä ut sig, han provar oxå;-).

Nu kvällsmat.
Sedan blir det att titta på Jecko 18:45 på Svt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar