onsdag 10 oktober 2012

Onsdag

Inte varje dag man vaknar & får nybakat till frukost, min Martin bakade bullar för första gången igår kväll!! Wow!
Så idag fick vi provsmaka efter frukost. Hoppas att han fortsätter att baka;-).

En tur till hästarna. Sessan blev glad att vädret tillät en ridtur! En underbar solig dag, perfekt höstdag!! Olof fick snällt gå med i sin vagn!

REA- me Like!!!
Var bara tvungen att köpa ett par Zouljeans! Köpte ett par förra veckan, & de har blivit en favorit. Så nu när det var REA, ville jag ha ett par till. Tyvärr inte samma färg, dessa är grå, men ändå fina!!

En gamla arbetskamrat tog sig tid att ringa mej idag, jag blev väldigt glad, å det blev ett långt samtal!! Jag har ju inte varit på mitt jobb på fyra år... Så det är härligt att man inte är bortglömd!

Min härliga promenad i skogen!

Änglarna är ute & leker, de passar på innan det blir mörkt..

Kvällsmat & nattning.

Sen blir det Dallas!!

Martin säger att han vill baka mer idag..ojoj! Hoppas på det gör vi iallafall!! Det var väldigt gott med nybakade bullar imorses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar