onsdag 3 oktober 2012

Sjukhuset idag..

Igår tog vår vän & fotograf kort på vår Sessa inför gruppkortet som ska tas nästa mån i förskolan. Sessan blir då inklippet med sitt kort, så att hon känner samhörighet med gruppen! Så idag var vi & lämnade minneskortet till förskolan.

Vi var på sjukhuset. Där var allt bra, men vi fick lite extra mediciner, som ska få bort hennes slem, som hon nu har fått i lungorna.....
Hennes blodvärde var oxå lågt, så nu får hon börja med Niferex...
Så idag blir det ett besök på Apoteket.

Vi har även hunnit till våra älsklingar hästarna!!!:-).

En sväng förbi min favoritaffär, är ett måste ibland;-). Så det blev 2 till julklappar där!!! Är nu färdig med klappar till de stora Änglarna. Återstår bara någon enstaka till Juvelen! Skönt att det är avklarat!!

Idag fick jag ett erbjudande jag Inte kan motstå!! En vän Anna, hon som för första gången introducerade mej för Glossybox, gav mej denna "lapp" där man på Coop kan köpa 4st Geisha choklad & få en Glossybox för det!!!! Vem kan avstå detta???! Inte jag iallafall!! Blir en tripp till Coop genast;-)
Jättekul!!

Efter att ha dammsugit & fixat efter att Juvelen slog omkull en av mina krukor... Kände jag att det var dax för min Skogspromenad! Tog en välbehövlig lång promenad!:-)

Kvällsmat & tvätt står oxå på schemat idag. Kvällsmaten är avklarad, nu dax för tvätten.
Läggning, sen blir det att slå mej ner i soffan & titta på Dallas. Har väntat i en hel vecka, så nu ska det bli spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar