torsdag 18 oktober 2012

Martins födelsedag!!!

Idag är ingen vanlig Dag, idag är min makes Födelsedag!!!!! Hurraaa!!!

Idag fick vi Alla gå upp tidigt, för att fira Älsklingen!

Sedan tar vi tre som är kvar hemma en lugn fm.
Ett besök hos mormor & morfar, var underbart!! Efter att min mamma varit förkyld i fem veckor...

Sessan & Juvelen blir jätteglaad!!
Sessan får fina blommor av mormor , å Gustav får en Star Wars tidning, hon har saknar dom såååå!

Jag passar på att åka hem en stund å plantera lite. Dels de blommor Sessan fick. Det blir fint i hennes fönster nu. Gör även en plantering till köksbordet. Den är inte riktigt färdig tyvärr, men får se när nästa tid ges...

Eftersom Gustavs fröken ringer. En elev har kräkts i klassen, så nu bestämmer vi att Gustav får avsluta dagen & komma hem. Så jag blir "mattefröken" en stund. Även svenskafröken;-). Kul!!

När mina föräldrar kommer för att fira Martin, passar Gustav på att visa sina skolböcker!!! Han är så stolt!!!

Sen fikar vi med God Tårta & Bullar!!
Självklart blir det sång oxå.

Hann med min promenix!!!

Nu hela Sverige bakar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar