tisdag 9 oktober 2012

Tisdag

Brorsorna börjar dagen med att mysa i soffan & titta på Bolibompa!!! Sååå gulligt!

Gustav åker till skolan, då tar Sessan över med Juvelen. Härligt att se vilken syskonkärlek våra Änglar har!!


En snabbvisit hos hästarna idag. Ingen ridning, pga regnet som bara vräker ner...

Lunchen blir enkel idag- Mc Donalds.

Idag & framöver går mina tankar & stöttning till min fina vän Nilla & hennes mor. Hennes mamma har fått diagnosen Bröstcancer...

Medans Olof sover, myser jag & Sessan & tittar på barnprogram. Alla "måsten" har jag lagt åt sidan idag. Känner att jag har utmattningsymptom å måste lyssna mer på min kropp.

Inget städ, ingen tvätt & ingen lunch har jag gjort idag. Känns konstigt, men jag måste lära mej...

Sessan passade på att sminka sig, & hon är som vanligt mycket vacker!

Gustav kom hem med en vän från skolan, så vi bjöd på Hallon & Blåbärs paj! Mums!!

Iväg & handla när Martin kom hem!! Kylskåpet ekade tomt, & blöjorna var nästan slut...

Till slut.. Fick jag min Skogspromenad .. Det var välbehövligt idag.. Har känt mej tröttare än vanligt..
Ibland är det väl så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar