tisdag 16 oktober 2012

Tisdag, får bli en lugn dag.

Igår kväll bakade Martin bullar igen:-). Det är roligt att han har börjat att baka!!! Å det är "rykande" åtgång på bullarna.

Idag får det bli en lugn dag.. Det behöver jag.

Regn...

Sessans fröken är här, så jag & Olof går å fikar hos grannen:-)

Sen åker vi & myyyyser med hästarna. Det var längesedan vi var där nu, så vi saknar dom!:-). Lunch & bara mys & lugn...

Gustav kommer hem från skolan & vill ha "matte"! Jag blir så glad & stolt över honom. Han är sååå duktig!!!! Wow!!å

Nilla skjutsar & hämtar sin mamma från Sjukhuset, så deras barn är här under tiden. Jag lagar mat till Alla, & tycker att det är mysigt med alla runt bordet!

Kanske att mitt gamla jag "glimtar" förbi, (innan Sessan blev sjuk, älskade jag att ha människor runt mej jämt. Nått som jag inte orkar på samma sätt längre).

Vi vuxna myser med en kopp te efter maten. Sen går vi mammor ut en promenad i skogen, den promenaden var Underbar!

Nu nattning av Änglarna, sen blir det Fotboll, Sverige-Tyskland!!!

Är nöjd med dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar