tisdag 23 oktober 2012

Tisdag, Provsvar från Östra!

De två minsta änglarna är trötta idag...Sitter med min stora ängel & äter frukost.. Mysigt att få en pratstund & EgenTid med honom på morgonen.

Sessan fröken med två vänner här. Jag & Juvelen tar en tur med bilen.

Mormor kommer. Jag passar på att åka å utfodra hästarna å mysa lite.
Tanka bilen behövs oxå, nu när bensinpriset sänkts.:-)

Mormor gör Kålpudding med Sessan. Sessan älskar att laga mat med
mormor!

Jag passar på att fixa mina naglar!

Kålpuddinglunch-mums!!!
Sen går jag min Skogspromenad.

Väldigt lyxigt när mamma är hos oss!

Idag fick vi äntligen vårt efterlängtade Svar från Drottning Silvias Barnsjukhus-Östra.

Från Bronkoskopin. Ingen blödning eller inflammation... Oj,oj... Så här bra Provsvar... Man får nästan svårt att ta in det... Läser, om & om igen..joo, det är sant!!!! Livet är underbart!!!!!

Blir att fira idag med FIKA, å mysa extra mycket med familjen!!!!!!


Gustav leker med sin klasskompis Ellen idag. Sessan leker som vanligt med Elin. Jag & Olof går ut en stund oxå.
Vi hälsar på de stora på lekplatsen.

Stöttar min vän Nilla. Hennes mamma har fått första Cellgiftsbehandlingen..


Ännu en fin höstdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar