fredag 8 mars 2013

Fredag

Stress...

Denna dagen blev en stressdag..
Förutom en stunds ompyssling & fika hos min fina vän Tina.

Upp på morgonen. Ska iväg.. Då ringer Gustavs rektor..
Det blir prat & hans skolgång. Det måste bli ett beslut i nämnden att han missat så mycket av skolan.. Pga vår situation. Skol nämnden måste få vetskap om det.

Sedan pratade vi även om Sessan kommande skoltid. Kändes bra, det som dom hittills kommit fram till.
Rektorn skulle även ringa sjukhuset & höra vad dom hade att säga.

Iväg till frissan! Stress..
Andas!!!

Martin var hemma under tiden med änglarna.
Sedan hem, laga lunch. Gustavs fröken ringer... Många i klassen sjuka..
Åka till skolan.. Hämta uppgifter.

Hem. Lägga Olof.

Äta lunch..

Tappade min iPhone i golvet.. Glaset kraschar... Ååååååå...

Bryter nästan ihop...
Denna vecka har varit tuff...

Iväg till Tina.
Där tas vi emot med öppna armar!!

Änglarna leker & jag & Tina fikar! Gott med kaffe!!
Tinas man Kenny ringer ett ställe & ser om de kan laga min iPhone.. Å de kan dom!! Åker genast dit!!! Tjugo minuter senare är den lagad!!!! Sköööönt!!!

Hem, snabbt.

Då kommer min vän Anna, som vi var hos igår. Med sig har hon två lådor med legogrejer!! Drakar & slott!!! Tack Anna,sedan ser jag inte Gustav mer!! Hihiiii!! Han leker med det fina Legot.

Martin ska iväg. Bara Hej & Hejdå till honom.
Pratar med mamma, fixa kvällsmat. Myskväll med barnen... Trött..















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar