söndag 24 mars 2013

Söndag

Idag har vi haft en fantastisk dag från kl 14- kvällen!!!!!

Min systers son, Änglarnas kusin fyllde 10 år.
Vi kunde detta året vara med & fira honom!!! Vi var så förväntansfulle imorses!!

På med alla finkläder.

Sång, god mat & god tårta.

Mycket lek med kusinerna & vi vuxna fick en social stund, Underbart!!!

Vi stannade även kvar & åt kvällsmat.

En mycket mysig dag. Nu är vi trötta & nöjda!!
Olof somnade i bilen på väg hem. Trött av alla nya upplevelser!

Min mamma är inte riktigt kry än från sin influensa... 5 veckor imorgon.. Utdragen...

Så vi får vänta några dagar innan vi kan träffa henne.. Kanske att hon kan träffa barnen utomhus en stund....

Nu hoppas jag att min iPhone blir lagad i veckan, så att jag kan börja skriva mer här...
Känns så konstigt utan mobilen.., otroligt vad man vänjer sig med saker fort!!!

Nu har vi en veckas Påsklov framför oss, det känns ljuvligt!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar