söndag 17 mars 2013

Söndag 17 mars

I fredags hände följande...

Jag upptäckte löss i Sessans hår..I tisdags ringde en familj till oss & berättade att de hade löss..
Sedan upptäckte jag en lus i mitt hår....

Ringde hem Martin från arbetet. Han kom med Lusmedel...
Vi lusade av Alla.. Även Gustav när han kom hem från skolan.

Satte sedan igång att tvätta alla sängkläder, kuddar &kuddfodral...
Tvättade till kl 03:00 på natten...*pust*.......

Min iPhone åkte i golvet på fredagskväll.. Är helt sönder. Även vår dator la av... ALLT på
En gång... Nu är jag helt slut..

Hela helgen har gått till att avlusa.. Luskamma, & tvätta...
Har tappat livsgnistan...

Är trött & orkeslös......

Usch..

Så nu får jag se när min telefon & dator blir lagade, så att allt blir i sin ordning igen...

Detta innebär att det blir inte mycket skrivet här... Å inga bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar