torsdag 28 mars 2013

SkärTorsdag

Äntligen kunde jag gå tillbaka min iPhone..
Konstigt hur beroende man blir av tekniken...

Nu ska det bli som vanligt här på bloggen.

Jag har haft utmattnings symptom nu de senaste 4 dagarna..
Har sovit i stort sett hela dygnen..
Som tur är har min kära föräldrar varit hör & tagit hand om mina änglar & hemmet. Så att Martin kunnat arbeta... Vi behöver ju trots allt lite pengar oxå...

Idag har solen visat sina fina strålar. Underbart!! Jag längtar oerhört mycket till våren!!

Martin har arbetat massor det senaste. Fullt upp på jobbet.

Lössen har vi lyckats bli av med. Det har varit luskamning 3 ggr/dag..
Men det har givit resultat. Nu är de väck!!!
Skönt!!

På kvällen lämnar vi barnen en stund hos mina föräldrar. Så att jag & maken kan åka & handla tillsammans...
Mina föräldrar hann få 2 timmar ifred innan vi kom hem till dom :-)

Skönt att få gå tillsammans ibland.. Lite egenstund..:-). Det blev storhandling.

Nu är det familjemys.

På ett kort här syns de fina blommor som jag fick av min vän Tina. :-)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar