onsdag 13 mars 2013

Onsdag-sjukhuset

Idag får vi inte ihop dagen riktigt...

Så Martin & Sessan får åka själva till sjukhuset. Vi hade en sådan tidig tid där idag.
Å jag måste se OM Gustav kan gå till skolan...
Invänta att Gustavs Fröken som ringer ang statusen på klassen.

Konstigt att inte följa med till sjukhuset..

Gustav KAN gå till skolan!! Underbar känsla!!

Det går även fint för Sessan på sjukhuset

Vi myser med lite fika, Semlor.
Min lunch idag blir en mycket god laxsallad.

Två promenader idag. Inköp av vårfina tulpaner!!!

Änglarna leker ute på eftermiddagen.

Sessan följer sedan med mej till vår lilla områdesaffär.. Där är det aldrig någon..
Vi köper grädde & mjölk.

Hon är såååå lycklig för att hon får gå med in!! Hon tittar på godiset, å ser längtande efter det!! Jag säger att hon får välja två små saker till henne & Gustav. Vilket hon då gör.
Hon sköter sig exemplariskt... Hon är ju aldrig i affärer..

När vi är ute ur affären säger hon:
- Mamma, det var jättehärligt att få gå med dej IN i affären, för det gör jag ju aldrig annars.... Ååå... Min lilla Sessa..

Hon är så liten, men ändå såå förståndig...

Mina änglar är mitt Allt, finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dom..















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar