tisdag 19 mars 2013

Tisdag 19 mars

Hejhopp!!

Vi fortsätter att luskamma oss hela familjen. Vi ska fortsätta med kamningen i 14 dagar. Så att man Inte får tillbaka det....skolan har även gått ut med att alla måste luskamma sig nu. Även föräldrar & syskon...

Gustav går inte i skolan. Igår kräktes en i hans klass...
Hoppas, hoppas att han ska kunna gå till skolan på fredag.

Av allt detta som hänt ... Har jag blivit väldigt trött... Stressen.. Gör att jag blir trött..
Sov 12 timmar inatt...

Promenerar varje dag. Har även varit & tränat med min vän Tina på X-Force i söndags. Mycket härligt, å det känns i kroppen!!!!

Min iPhone hoppas jag få tillbaka om 10 dagar, den är på lagning. Då kommer det att komma bilder & mer kontinuerligt skrivande igen!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar