måndag 4 mars 2013

Måndag

En väldigt lugn dag.. Jag är trött..

Gustavs fröken ringer. Vi gör ett försök, han får gå till skolan idag..

Sessans fröken kommer själv. Barnen är förkylda.

Jag & Olof dammsuger & tvättar.

Solen skiner.

Jag känner mej trött idag. Gör lätt lunch till oss. Lägger mej & vilar Medans Olof sover. Men känner mej fortfarande trött..
Kanske är våren som gör mej trött!

Gustav kommer hem från skolan med sin vän Theo. Sessan leker oxå med dom.

Martin är sen från jobbet. Vi beställer pizza för att allt ska bli enkelt.

Sedan åker Martin på möte. Jag passar på att ta en promenad med Olof innan.

De stora änglarna spelar iPad.

Olof somnar i vagnen, alldeles för tidigt.. Men inget att göra något åt. Han var oxå trött!!

Har pratat med min faster Viola idag! Härligt att en 79 åring är så pigg som hon.

Sessan är fortfarande slemmig.. Får se hur veckan blir..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar