torsdag 21 mars 2013

Torsdag 21 mars

Underbara sol!!

Solen skiner, & lussen börjar försvinna. De är borta från vårt hem iallafall...
Sedan är det bara att hoppas att alla Gustavs klasskompisar oxå tar detta på allvar!!!!
Vi luskammar oss en gång/dag nu. Innan var det 3ggr/dag. Jobbigt.... Men ett Måste...
Nu är det dax för nästa behandling för lusen imorgon. Sedan kamning i ytterligare 1 vecka.

Idag har jag, Sessan & Juvelen varit på Zoo & förälskat oss i ett litet virvelmarsvin!! Sååå gullig!!
Jag hade själv marsvin när jag var liten. Dom är väldigt mysiga.
Nu vill Sessan övertala pappa att hon ska få ett marsvin & Gustav ett.

Vi får se..:-)

Vi var även i blomsteraffären & köpte lite tulpaner. Denna gång blev det gula. Snart Påsk, så kanske därför:-)

Solen skiner som sagt idag, & jag känner genast att jag mår bra & får mer energi.
Har gått 3,5 km på löparbandet idag, å hoppas på mer.

Väntar & väntar på min iPhone..... Så konstigt att inte ha den...
Hoppas innerligt att jag får sen innan påsk... Men, vem vet....

Min mamma börjar så smått bättra på sin influensa. Hon känner att hon sakta blir bättre. Så nästa vecka kanske jag kan få lite påhälsning av henne & morfar.
Vi saknar dom mycket, & det ska bli mysigt att äntligen träffas!!!!

Nu är det dag att fortsätta denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar