onsdag 6 mars 2013

Onsdag

Gustavs fröken ringer... Allt fler får influensan... Han blir hemma från skolan resten av veckan...

Sessan fröken kommer, så vi åker en snabbvisit till Elgiganten & köper en ny hemtelefon.

Jag försöker få tillbaka mitt blonda hår..
Men lyckas inte riktigt... Svårt att göra sådant hemma... Men ville inte gå till frisören nu när så många är sjuka...

Vi är ute hela eftermiddagen. Det är skönt ute & vi njuter av det.

Kvällsmat & Martin arbetskamrat Daniel kommer & hjälper till att koppla in en skotork. Ett Måste i vår familj, där våra barn alltid är i vattenpölar. Även vantar torkar ju bättre nu. Mycket nöjd & tacksam över denna tork!!!

Lustigt.. Känner inte igen mej i spegeln med mitt ljusa hår, otroligt vad snabbt jag vande mej med mitt mörka hår!

Har Skypat med min moster Nina idag. Allt fint med dom.

Idag har jag pratat med Nilla, vår gamla granne. Skönt att få pratat lite med henne & höra hur hon mår & hur hon har det.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar